Mjölk stockning



Fan åkte på sjudundrans mjökstockning natten till igår, hade 40 graders feber hela dagen igår
Fy fan va handikappad jah kände mej, tur att Leijah är så snäll & Mattias är världen bästa.
Han tog hand om Leijah och tvättade hela dagen. Idag har jag ingen feber men är fortfarande röd om bröstet och det är svårt att få ut nått när jag pumpar men det går bättre om jag värber med rispåser just innan jag ska pumpa. Leijah har just badar lite och Malin & Andreas är här och hälsar på.

Nu ska jag vara lite social

<3


Kommentarer
Postat av: Amanda - Mamma till Milo ♥

Ne men fy stackarn .. =( Jag kände bara på början av mjölkstockning och jag tyckte det var ett helvete =( Ses på Ons ?

2009-11-14 @ 15:41:23
URL: http://nollnionollattanitton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback