Dålig uppdatering igen



Jag måste nog vara den sämsta på att blogga haha
I lördags var det dop i stocholm för lilla Saga mostrarnas lilla ängel <3
När jah kom hem därifrån var det bara att skynda sig, var bjuden på tjej kväll hos Linda
som fyllde 17 år <3 Hade super trevligt. Tack för en bra kväll :)

Idag har jag varit hos barnmorskan och nu är bebisen fixerad och redo för att komma ut <3
Mitt blodvärde hade gått upp från 109 till 123 helt otroligt,
vi skrev även ett brev som hon ska skicka till förlossningen.
Kändes bra att få tala om hur jah vill ha det.
Har även varit på stan med Linda, köpte en stickad polotröja till mig och två små
bomulls mössor till lill skruttisen <3

Nu ska jag ta å vara social med Linda som sitter här i soffan.
Blir nog ett parti BUZZ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback