Söndag morgon



Vaken tidigt idag, älsklingen har åkt iväg och jobbat igen :( Inte lång tid kvar till BF nu så jah håppas att han hinner komma hem. Han kommer hem den 30 Oktober & bebisen beräknas komma 5 November, och det tar
lång tid för honom att ta sig hem ca 14-15 timmar med bil och ca 6-7 timmar med flyg & buss.
Det är det enda jag är nervös över inför förlossningen annars känner jag mig lugn, inte mycket som oroar mig.
Jag har fått bra information om de olika smärtlindringsmetoderna och jag vet vart förlossningen ligger så det finns ingen anledning till att bli orolig :)

Tur att jag har fått tillbaka min lilla rottis tjej Ezza så jag slipper vara ensam iaf. Morgonen började med att hon fick sig en riktig utskällning av matte, hon har varit uppe inatt och vänt upp och ner på godisskålen & ätit upp all chokolad som fanns i den. Samt varit på diskbänken och tagit en burk med bearnaise sås. Uch så arg jah blev med tanke på va farligt chokolad är för hundar.

Nu ska jah ta och fixa lite här hemma och kanske ta mej en kopp kaffe :)

18 dagar kvar till BF
<3



Kommentarer
Postat av: Amanda - Mamma till Milo ♥

Hihi vet du vad Ozzy gjorde då ? Han åt upp EN FJÄRDEDEL Kladdkaka.... Upps =P Men han mådde inte ens lite illa efter det Haha.. Stålmage =P Han hade fått i sig nästan så mkt som toxic dos är räknade pappa ut =) Hihi..

2009-10-18 @ 13:52:32
URL: http://nollnionollattanitton.blogg.se/
Postat av: malin

hahaha ezza då´, vilken buse!

jag vill också ha kaffe:) <3

2009-10-18 @ 13:52:58
URL: http://mollabolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback