Torsdag kväll



Då var snart torsdagen slut och imorgon kommer äntligen Mattias
hem igen, längar <3 Idag har jag inte gjort mycket, systrarna Freja & Amanda var här och fikade
förut, efter en stund kom även Elin Tailand/Malaisia som vi i familjen kallar henne haha
Vi spelade Buzz och jag vann inte en enda gång :(
När de hade åkt hämtade jag Malin & vi åkte till Linda, tog en tripp till Willys sen till Donkan och käkade en burgare. Mums :)
Sen var det bara att bege sig hem och plugga. Skit tråkigt men det måste ju göras endå. Tyvärr.
Nu ska jah fortsätta att kolla på Navy CIS. Sen blir det sängen.

Natti Natti
<3

Kommentarer
Postat av: Amanda

Men vad bra : D Ne jag kör på precis som vanligt fram till jul nu, de enda jag jobbar in är praktiken, så ska försöka göra ca 400 timmar nu på en termin, jobbigt! :P Sen i januari kommer jag ju blanda hemstudier med skola : )

2009-10-09 @ 07:58:43
URL: http://ahmandah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback