Leijah 9 månader <3



Nu är prinsessan 9 månader <3 Tiden går så fort att man till och med har glömt va liten hon har varit :D Hon kryper nu med :) Som en raket far hon runt på golvet min lilla tjej <3

Imorgon kommer älsklingen hem från jobbet :D <3 Längtar som en tok efter honom.. Ska ringa vårdecentralen imorgon och se om ja kan få en tid, har fått en allergi chock av hårfärgen så hela min hårbotten är totalförsörs :( Plus att mitt öra är som en varklump uch !!! Blir inge mer färgning iallafall... Lollo & Idah + barnen kommer imorgon förmiddag och hälsar på :D Blir lite fotografering av dom små liven också :D Ne nu ska ja hoppa in i ducshen sen blire natten ...

Natti Natti

<3



Tog lite bilder hos Therese häromdan :D
Visst e hon bra söt min lilla tjej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback