Mysig dag med massa härliga människor :)



Dagen började med att jag o Leijah åkte upp till mamma och pappa där vi träffade nästan hela syskonskaran :) amanda,johanna,jeppe o linda, noah o såklart lille arvid :) Arvid är föresten inte så liten längre,fast han bara är två månader så är han nästan lika stor som leijah, inte mkt som skiljer<3
Vi käkade lite korv och stuvade mackaroner och så lite kaffe på det :) Barnen busade och leijah kröp omkring som en tok på golvet<3 min lilla solstråle! Stannade där i ett par timmar sen åkte vi vidare till martinah där det bjöds på kaffe igen :) Jag fick en kista av martinahs pappa,tack så mkt timo den är superfin! I den ska jag ha leijahs leksaker som på något konstigt sätt förökar sig varje dag hihi.
Jag och martinah bestämde oss för att dra iväg till"spökhuset" i Loka för att titta ifall det fanns någon trälåda som jag kan ha som rekvisita när jag fotar. och Yees vi hittade en! :) det var lite skavanker på den men det funkar :)


När jag åkte från henne så fick jag fin besök av malin o lollo som bjöds på paj och kaffe(igen!!) vi babbla en stund om allt och inget som vanligt, älskar dom tjejerna<3 när dom hade åkt så dök martinah upp,vi tränade och nu sitter vi här och slöar o lyssnar på musik :)


När martinah har dragit så är de dax för ett bad och sen är det godnatt :) Och imorn kommer min älskling hem<3<3

natti natti

<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback