Nu var det länge sen :( Fyy Tilda!!!



Jaha då har jah gjort de igen!! Fy Fy Fy Tilda...

Nu är iallafall snart julen här och tomte kännslorna börja krypa inpå, snön ligger förvånande kvar på backen och lyser upp dom mörka vinterkvällarna , helt underbart <3 Dricker just nu lite glögg och äter en hel del pepparkakor :D Leijah sover som en stock och de gör vovven med här brevid mig i soffan <3

Lite om vad som har hänt under tiden jah har " glömt" blogga hihi.. Leijah går mer och mer för varje dag & babblar som en galning så fort hon kliver upp ur sängen tills hon går och lägger sig :D <3

Några ord hon säger

* Hej!
* Mamma
* Pappa
* Titta
* Lampa
* Leijah
* Vovve
* Kisse
* Hej där :D
* Tja
* Morfar
* Hej du!

Hon är ju bara för go min lilla prinsessa, och nya ord dyker upp varje dag <3

Lite om Noz då :D

Han är så gått som rumsren, han kan sitt , ligg kommer på inkallning <3 Tar hela tiden ögon kontakt och är riktigt rolig att träna med :D Han klarar av att vara sj hemma en stund utan att hitta på bus :D
Han är så underbar min lilla prinskorv :D <3

Nu ska jah nog ta och hoppa i badet tror jah :D Taggar inför lördag då jah drar till Sthlm på stora stockholm utställningen :D Noz ska inte ställas men jah ska fota som en galning och shoppa loss ordentligt hihi :)

Natti Natti

<3





Mina änglar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback