Saknar min prinsessa<3



Leijah åkte till mamma vid två tiden idag, kännde redan när de hade åkt att jah saknade min lilla prinsessa<3 Hon kommer hem igen imorgon förmiddag :) Behövde bli lite barnledig kände jah. Somnade som en stock på soffan när de hade åkt och sov i flera timmar, *Skönt* känner mig utvilad nu iallafall :) Jag, älsklingen, Freja och Dennis åkte till Katrinedalskrogen och åt lite gött å prata skit hihih

Sen åkte vi till oss och tog en kaffe och spelade lite spel, sen drog vi till gymmet och pressade som alldrig förr *Fy faan va jobbigt det var* Nu ska jah å älskling ta & mysa framför tv:n sen blire natten.

Natti Natti
<3



Saknar min prinsessa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback