Uppe med tuppen :)



Blev en tidig morgon idag, kunde inte sova längre. Leijah & Mattias sover fortfarande <3 Idag ska jah ta och köra iväg det gammla golvet (vi har bytt i köket) Blev super fiint :) Igår var jag hos Malin en sväng, sen åkte hon, jag och Lollo iväg och solade. Så jäkla gött :) Leijah vände sig även från rygg till mage igår. Blev så jäka ställd så självklart började Matilda grina, ovanligt hahah. Freja ringde även och talade om att hon får boka uppkörning och uppskrivning, även då fick jah tårar i ögen haha. Ska ta och hoppa in å ta en dusch nu, kanske blir ett inlägg senare..

Bye Bye

<3



Leijah's dop bild



Kommentarer
Postat av: mattias

jag vill bara påminna dig om hur mycket jag älskar dig :)

2010-03-28 @ 23:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback