Leijah 6 månader <3



Känns inte som det är så länge sen hon bara var en liten plutt, men min lilla prinsessa börjar bli stor nu <3 Redan 6 månader helt otroligt vad tiden går fort..
Jah & Leijah har spenderat dagen med Therese, Kevin, Emma, Lollo och Milton.
Tog en promenad till leklådan, hittade inget där som Leijah behövde så vi gick vidare till stan.
Gick till CaffeKulan och tog en kaffe & macka :) Gick vidare till HM där Leijah fick sig två par nya strumpor och en vårmössa :)
På Lindex där hittade vi skit söt body och ett par tuffa jeans till skruttan <3
Efter de så drog vi oss hemmåt för Therese och Emma behövde åka.
Men Lollo följde med upp för att vänta på Stefan, han tittade upp en snabbis sen tog han Mattias med sig och drog iväg en sväng, sen kom dom hem med mat, mmmm så gött var de :)
Jag och Lollo tog två påsar kläder och åkte upp till mamma med dom, fick tok spel imorse för att ja är så trött på alla jävla kläder som bara åker in och ut ur garderoben utan att använas.
Så nu fick jag nog och suttade ut skiten..

Ska nog sätta mej hos min älskling i soffan innan de är dax för natten.. Skola imorgon.

Natti Natti

<3


Jah ska äta upp dej
hihi

Leijah&Milton

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback