Snart dax att ta kvällen :)


Idag har vi haft en slappar dag kan man lungt säga, Leijah total vägrade att sova inatt.. TÄNDER!!!! Och precis när hon höll på att somna så kom de världens kräka i typ hela sängen. Hon har varit gnällig ett tag nu så tänderna borde komma när som hälst... Nu ligger hon iaf och sover snuttan efter en mysig kvälls promenad <3 Var hos Therese en sväng förut och hämtade ett linne som ska med till Turkiet :) Sen vidare till syster Amanda och hämta resväskan :) Följde med henne efter de & tittade på ett skötbord som fanns på Blocket, super fint var de så hon tog det :) Hon hängde med mig hem sen och hjälpte mig att packa, chit va ska man ha med sig??? Tror att ja fick med de mästa men får dubbelkolla imorgon igen, tog en häligt kvälls promenad när hon åkte hem, så skönt ute :)
Blir nog en imorgon igen :)
Nu ska jah ta och lägga mej i sängen och kolla på Alice i underlandet, sen är de god natt


Natti Natti

<3



Kommer sakna min Leijah. En hel vecka utan att få mysa, hålla, gosa och krama henne.
Fan nu börja jah till och med grina när ja tänker på de
Älskar min prinsessa





Leijah & Nellie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback