Halloj!!



Måste vell börja med att gratta världens bästa pappa Mattias & pappa Eddie på farsdag <3
Pappa Eddie e ju såklart min pappi , han är helt underbar. ÄLSKAR DEJ PAPPA <3
Såklart är pappa Mattias inte sämre <3 Leijah har en underbar pappa som jah förövrigt aldrig skulle kunna leva utan <3 ÄLSKAR MIN MATTIAS <3

Åså lite om vad som har hännt sen sist :D Förutom att mamma Matilda inte har fattat att Leijah har ca 5 tänder påväg & har undrat varför hon har varit så ledsen å mammai så har jah iaf svaret nu TÄNDER!!!!
Mattias är iväg och jobbar :( Uch jah HATAR att han ligger ute på jobb.. Vill ha min älskling här hemma <3  Blev iaf inte en hel period den här gången pga att han blev sjuk samma dag han skulle åka så han kommer hem redan på fredag <3

Går iaf sjukt bra med valp & bebis fasst jah är ensam .. Noz är superduktig med kisseriet och Leijah är snäll med honom :D Hon klappar så förigtigt å fint min lilla prinsessa <3 Men Noz därimot är en aning våldsam bortimellan men bara man säger till honom så lugnar han ner sig :D

Nu ska ja ta och fortsätta NÖRDA det okända :D Är klar med en sesong så det återstår typ 4 st haha ..

Natti Natti

<3




Båda bilderna är tagna av pojkvännen Mattias <3

Kommentarer
Postat av: Freja

Fan bilden såg ju riktigt cool ut =D

2010-11-16 @ 19:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback